Hisense 65U72KQ

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

d*******@h********** 08-03-2024

Top beeld!

Geschreven voor: Hisense 65U72KQ

Top TV!! Voor 4K streaming bij de meeste atreaming services is hij heerlijk om naar te kijken! Helaas bied Ziggo niet 4K op elke zender maar de beeld is zeker glashelder en veel beter dan een full HD LED scherm. Op zonnige dagen komt de beeld en kleuren goed door zonder te veel reflectie van de durexte omgeving. Aanrader!!

Pluspunten

• Beeld kwalitwit
  • Kleuren
  • Mini Led
webcare-7 08-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met het beeld en geluid.

w**************@b******* 06-03-2024

Prachtige tv voor weinig geld, een aanrader.

Geschreven voor: Hisense 75U72KQ

Een Hisense tv gekocht 75U72KQ na vele uren opzoekwerk op internet. De prijs is veel lager dan andere merken die veel duurder zijn. De kleuren zijn ongelooflijk mooi en het instellen was heel gemakkelijk. We zijn heel tevreden met dit toestel. OnLine registratie is 2 jaar garantie op werk en onderdelen. Ook al is het geluid heel goed, toch gaan we de soundbar van Hisense er extra bij kopen. Voor ons een score van 10/10

Pluspunten

• Kostprijs
  • Kleuren zijn prachtig
  • Bijna randloos
  • Goed geluid
  • Gemakkelijk in te stellen

webcare-7 07-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer! Leuk om te lezen dat je door middel van speurwerk bent uitgekomen bij Hisense. Fijn dat de installatie makkelijk is verlopen en dat je zo tevreden bent met het beeld en geluid.

w************@h********** 05-03-2024

Hisense, nooit meer.

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Deze TV gekocht na lang uitzoeken qua specificaties. Belangrijke specificaties voor mij waren:
1. 55 inch
2. Qled
3. Mooi beeld en snel beeldverversing
4. Smart

Na aankoop en makkelijke bevestiging, ging de installatie van de TV voorspoedig.
Al snel bleek dat de beeldkwaliteit zeer slecht is. Zwart is niet zwart, maar zwart met grijze/witte wolken aan de zijkant. (Reactie van Hisense hierop: "De vlekken op het scherm verschijnen alleen bij zwart beeld dit is backlight bleeding wat niet een defect is maar gerelateerd aan de technologie.")
Als ik deze TV naast mijn andere Samsung zet (met dezelfde specificaties) is er een enorm verschil in beeldkwaliteit.
De helpdesk van Hisense is moeilijk te bereiken en komen afspraken niet na (zou tot 5x toe teruggebeld worden, met een oplossing. Niet gebeurd).
Verder zijn er diverse Nederlandstalige apps niet beschikbaar in de Hisense Store. Bijv. KPN is niet beschikbaar, waardoor je nog steeds gedwongen ben om via KPN kastje of dongle te kijken. Dit geeft ook weer beeldverlies.

De internetsnelheid bekabeld of WIFI is niet stabiel, deze schommelt enorm. De WIFI is stabieler dan bekabeld.

Pluspunten

• prijs
  • geluid

Minpunten

• beeldkwaliteit
  • apps
  • internetsnelheid
  • slechte helpdesk
webcare-7 07-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de apparatuur en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan je contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen sturen naar webcare@atagbenelux.com?

p********@g******** 13-02-2024
Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Prima tv met mooi beeld en prachtig geluid. Jammer van de wat kleine kijkhoek
webcare-7 13-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Fijn dat je zo tevreden bent over het beeld en geluid. Bedankt voor de mooie beoordeling.

Wij wensen jou heel veel kijkplezier.

Femke

M**********@g******** 12-02-2024
Geschreven voor: Hisense 65U72KQ

Fantastisch beeld! Kleuren worden wel wat minder als je vanaf een extreme hoek kijkt maar dat moet je ook gewoon niet doen ;)

Besturingssysteem is ook gewoon lekker snel enige wat mist is de Spotify app, maar dat is geen deal breaker
webcare-7 13-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Eg leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de tv. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Wij wensen jou heel veel kijkplezier.

w*******@k********* 09-02-2024

een aanrader

Geschreven voor: Hisense 75U72KQ

na 10+ jaar mijn oude tv gebruikt te hebben, was ik wel toe aan een nieuwe tv. wat mij het meest aansprak was de beeldkwaliteit en de grootte van deze tv. Ben tot nu toe erg tevreden en hoop dat deze ook heel lang meegaat!

Pluspunten

• goede beeldkwaliteit
  • groot beeld
webcare-7 12-02-2024

Beste heer / mevrouw,

WOW een 10! Leuk dat jij meteen enthousiast bent over deze mooie Hisense TV!
Het doet ons goed dat de tv zo goed bevalt, daar doen wij het voor.

Wij wensen jou heel veel kijk- en luisterplezier!

Ellen

h*********@k********* 08-02-2024

Geweldige tv.

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Heb sinds 19 januari deze Hisense tv en ben er heel erg blij mee.
Had voorheen altijd Philips Oled ambilight tv,s maar nooit meer!!!
Na 2 jaar al inbrandvlekken, en er werd door winkelier en Philips alleen wat aan gedaan als ik zelf de kosten betaalde.
Deze Hisense is een prachtige tv met prima beeld en een hele gunstige prijs!!
Kortom, koop een Hisense tv!!

Pluspunten

• Gunstige prijs voor mooie tv

Minpunten

• Geen.
webcare-7 09-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe Hisense TV!

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel kijkplezier toe!

Suzan

j************@g******** 31-01-2024
Geschreven voor: Hisense 65U72KQ

Wij zijn zeer tevreden over de televisie
de kwaliteit van het beeld en bijzonder
van de geluids weergave.
Helemaal tevreden.
webcare-7 31-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Fijn dat jullie zo tevreden zijn over beeld en geluidsweergave. Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen jullie heel veel kijkplezier toe.

R*****@i********* 27-01-2024

True experience

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Een nieuwe wereld ging open na het inschakelen van deze televisie van Hisense. Zuiver van kwaliteit en fantatisch gedetaileerd hebben wij zitten genieten van de eerste dag. Natuur films, maar ook sport uitzendingen (Dakar Ralley) zijn een lust om naar te kijken.
Alles is goed uitgebalanceerd en van te voren gecalibreert, waardoor het je als gebruiker gemakkelijk wordt gemaakt als je de televisie installeert in je woonkamer. Voet eronder schroeven, stickers/bescherming verwijderen en kabels aansluiten op de juiste plek. Niks moeilijks, relaxed op zijn plaats zetten en genieten na inschakelen.
Genoeg plek voor randapparatuur, HDD-recorder/filmcamera, het maakt niet uit je hebt er plaats voor.
Geluid is geweldig goed, zeker voor een grote woonkamer (47 vierkante meter) zoals wij hebben, wordt de gehele ruimte aangenaam gevuld.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Aansluitmogelijkheden
  • Reactiesnelheid
  • Lichtgewicht
webcare-7 29-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review met dit fantastische cijfer, een 10! Wat goed om te lezen dat de kwaliteit van het beeld zo zuiver is en het geluid geweldig is. Fijn ook dat de installatie makkelijk en goed is verlopen!
We wensen je veel kijkplezier!

h*********@k********* 24-01-2024

Hisense.

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Ik heb dit product gekocht om zijn gunstige prijs.
Heb online vele reviews gelezen van personen die heel erg tevreden waren over de tv.
Heb enkele zeer dure tv,s gekocht in het verleden, wat een echte ramp was, inbranden van beeld o.a.
Heb de tv nu 1 week en tot op heden zeer tevreden hoop dat het zo blijft!!!

Pluspunten

• Mooie tv en mooi design
  • Gunstige prijs voor een mooie tv

Minpunten

• Tot op heden geen.

webcare-7 25-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat fijn dat de tv in de eerste week zo goed bevalt, hopelijk kunnen we er nog vele jaren aan vast plakken.
We willen je bedanken voor deze mooie review en wensen je nog veel kijkplezier!

j***************@h********** 24-01-2024

Top product

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Prachtige tv voor een betaalbare prijs! Instellingen en kleuren zijn fantastisch.
Daarnaast door de 144hz Game Mode een goede ervaring met vloeiend beeld. Evenals bij sport en films!
Aanrader
webcare-7 25-01-2024

Beste heer/ mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer! Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de game mode en dat de instellingen de kleuren fantastisch zijn.

c*******@g******** 21-12-2023
Geschreven voor: Hisense 65U72KQ

Prachtig beeld en makkelijk in gebruik. Heel overzichtelijk. In één woord….geweldig
webcare-7 22-12-2023

Beste heer / mevrouw,

In één woord geweldig, dat is natuurlijk erg leuk om te lezen! Fijn dat de televisie zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie review met maximale score.

Wij wensen jou heel veel kijkplezier toe.

b**************@g******** 20-12-2023
  • Product gekregen

Super service en garantie.

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Ik adviseer om na aankoop van een t.v. , uw t.v. Te laten registreren bij Hisense dan hebt u 5 jaar garantie. Onze t.v. ging na 25 maanden kapot.
Binnen veertien dagen hadden wij een nieuwe t.v. van Hisense, na een zeer correcte afhandeling.
Ik kan iedereen Hisense aanbevelen, alszijnde een betrouwbaar bedrijf met een prima service.

Pluspunten

• Service
  • Garantie
  • Oplossen
  • Afwerking
webcare-7 21-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor het schrijven van deze review.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de geleverde service, dat is waar wij het voor doen.

p************@g******** 17-12-2023

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

De keuze is reuze als je een nieuwe tv wilt. Voor ons een onbekend. Ik zag de naam geregeld bij voetbalwedstrijden. Maar wat een mooi beeld en wat een zeer nette prijs. Wij zijn zeer tevreden met onze Hisense tv. 1 klein nadeeltje is dat de afstandsbediening erg koud aan voelt. Zeer bedien vriendelijk in alle opzichten. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Afstandsbediening voel steeds erg koud aan.

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat je hebt gekozen voor Hisense bij de aanschaf van een nieuwe tv. Fijn dat je het beeld mooi vind en dat hij makkelijk in de bediening is.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

h************@g******** 15-12-2023

Bevalt zeer goed, perfecte tv

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Wij kijken veel sport, daarom was een tv100hz een must. Deze hisense geeft sportbeelden strak weer, gecombineerd met mini led, perfecte beeld en kleurkwaliteit. Tv kijken next level zeg ik maar. Verheug me nu al op het nieuwe Formule1 seizoen.

Pluspunten

• Heldere beeldkwaliteit
  • Perfecte sporttv voor snelle beelden
  • Prijs kwaliteit verhouding, veel waar voor je geld

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat je zo tevreden bent met het strakke beeld en de kleurkwaliteit.
We wensen je veel kijkplezier!

j******@g******** 15-12-2023
Geschreven voor: Hisense 65U72KQ

Super mooi beeld met goede kleuren.
Fijne televisie. Werkt goed met Ziggo.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat de tv tot nu toe bevalt met mooi beeld.

f****@t********************** 12-12-2023

mooi beeld en prima geluid!

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Deze Hisense ULED 55U72KQ Televisie gekocht tijdens black-friday-actie van review.nl. Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe televisie om mijn 43" plasma te vervangen, die nu buiten onder nieuwe overkapping komt. Steeds vaker viel Hisense op middels goede reviews en trok dit merk mijn aandacht. Toen het juiste formaat (55") dan ook tegen een zeer aantrekkelijke prijs te koop kwam, geen enkele twijfel om deze meteen te kopen. Als de TV in de doos binnenkomt dan lijkt het "gigantisch", maar eenmaal uitgepakt en geplaatst past de TV prima in de woonkamer, zonder hierbij extreem op te vallen. Het aansluiten en installeren was een fluitje van een cent, even de instructies volgen op het scherm en de tv was goed geinstalleerd.
De eerste indrukken: prima beeld als je binnen een redelijke kijkhoek voor de TV zit. Kijk je wat meer van opzij, dan wordt het beeld flets (maar nog steeds scherp). De kijkhoek viel me dus wat tegen, maar van de andere kant, hoe vaak ga ik TV kijken vanuit deze extreme kijkhoek? De TV laat zich makkelijk en intuitief bedienen en alle apps al geprobeerd. Het indelen van de apps gaat ook makkelijk. Intussen wat eigen foto's op de screensaver gezet, ook gemakkelijk als je snapt hoe het werkt middels de koppeling van de app op de telefoon. Een gerote meevaller is het uitstekende geluid (was ook criterium tijdens de zoektocht naar nieuwe TV). De TV heeft voldoende helder volume en dankzij de aanwezige subwoofer-speaker ook een mooie bas. Na het ophangen van de TV kon het geluid ook nog aan deze nieuwe opstelling aangepast worden middels de instelling "TV aan de muur gehangen". Al met al zeer tevreden met de aankoop en zal Hisense ook zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Pluspunten

• kraakhelder beeld!
  • uitstekend geluid, zowel hoog als bas
  • goede prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• kijkhoek is beperkt, beeld wordt dan flets
  • verder geen minpunten gevonden

Beste heer / mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie uitgebreide review te schrijven. Leuk om te lezen dat je op basis van de reviews hebt gekozen voor een Hisense tv en dat deze ook zo goed bevalt.

d*********@h********** 06-12-2023

TV rockt!!

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Kom van een 43inch led tv.
Dit is stuk groter.👻
Prachtig beeld. Kleuren spatten ervanaf.
Geluid ook prima doch heb een soundbar aangesloten. Werd meteen herkend en geluid is fantastisch.
Vele instel mogelijkheden.
120hz gamen maakt het plaatje compleet.
Ben blij met de tv!

Pluspunten

• Kleuren zijn mooi.
  • 120hz/144hz
  • Vele instel mogelijkheden

Minpunten

• Afstandsbediening mist info knop

Beste heer / mevrouw,

TV rockt; dat is erg leuk om te lezen! Fijn dat de televisie zo goed bevalt. Bedankt voor de leuke en enthousiaste feedback.

k**********@g******** 02-12-2023

Mooie allround TV

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Hele mooie en betaalbare TV. Warme kleuren en de hoge Hz zorgen ervoor dat ik er ook op kan gamen. Mooi allround model!

Pluspunten

• Kleuren
  • Formaat
  • Kan er goed op gamen

Minpunten

• Hapert soms iets op PS5 game modus

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de kleuren en de prijs- kwaliteitsverhouding. Bedankt voor de mooie beoordeling.

Wij wensen jullie veel kijkplezier toe.

c***********@h********** 01-12-2023

Prijs/ kwaliteit verhouding is zeer goed

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Prijs/kwalitijd verhouding prachtig beeld.
En hebben al meer Hisense produkten

Pluspunten

• Mooi beeld en prachtig surround geluid

Minpunten

• Geen tulp connector voor DVD

Beste heer / mevrouw,

Een reviewscore van een 10! Daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Klant blij, wij blij!
Bedankt voor de mooie beoordeling.

c******@o********** 30-11-2023
  • Product gekregen

Super kwaliteit, zowel beeld als geluid.

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Ter vervanging in garantietijd, perfecte service en een goed alternatief voor het kapotte toestel.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Geen sound bar nodig

Beste heer / mevrouw,

Fijn dat niet alleen de televisie maar ook de service zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie feedback.

h************@g******** 20-11-2023

Aanrader voor de sport en filmliefhebber

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Wij kijken veel sport, waarbij 144hz verversingssnelheid voor perfecte beelden zorgt. Uled mini led bijzonder mooie kleuren. Zeer tevreden

Beste heer/ mevrouw,

Bedankt voor de mooie review en reviewscore. Leuk om te lezen dat jullie op zo enthousiast zijn over de beeld kwaliteit bij het kijken van sport.

Wij wensen jullie veel kijkplezier toe.

j*******@h********** 01-11-2023
Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Deze T.V. is fantastisch! Beeld is mooi en scherp. Geluid is helder en ruimtelijk.

Beste heer/mevrouw,

De tv is fantastisch. Kijk dat vonden wij natuurlijk fantastisch om te lezen, ;-) Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen jou heel veel kijkplezier toe.

m**2@h**e.nl 14-10-2023

Waar voor je geld!!

Geschreven voor: Hisense 55U72KQ

Tv heeft duidelijk, kleurrijk beeld
Alle menu knoppen worden goed weergegeven
Top Tv

Beste heer / mevrouw,

Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de televisie. bedankt voor de mooie review met een score van een 10!

b**s@z**t.nl 12-10-2023

Een aanrader voor iedereen. Zien is geloven

Geschreven voor: Hisense 65U72KQ

Wat een prachtig product en deze voldoet volledig aan onze verwachting.
Sterker nog in alles zijn we blij verrast en allemogelijke wensen zijn overtroffen.
Beeld, geluid, styling, gebruikers gemak allemaal TOP.

Pluspunten

• Beeld
  • Uitvoering